HAR INTE VARIT IN PÅ ETT TAG!

Hej därute. Har haft mycket att göra den här veckan. I tisdags köpte jag 3 usb minnen och laddade ner alla foton och de flesta videoinspelningar som jag har haft i datorn. Det blev ca 8000 bilder och resten var filminspelningar.
Det är bra att man kan ladda ner bilder som man tagit med digitalkameran. I helgen jobbar jag. Men jag börjar inte förrän fyra. Så jag behöver inte stressa, och sedan så hade jag sovmorgon. Lufsen väckte mig klockan 3 på morgonen som vanligt men han fick vänta tills jag klev upp innan han fick mat. Tur att man kan somna om. Solen lyser från en klarblå himmel. Igår satte jag ut två lyktor på balkongen som jag tände på kvällen. Det blev jättemysigt.
Jag hade besök igår från två tjejer som var och sålde jultidningar av mig förra året. De ringde innan och hörde om jag var hemma. Medan jag beställde så lekte de med en förnöjd Lady. Hoppas att du som läser min blogg får en skön och avkopplande helg med nära och kära. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0