HALLOWEEN OCH ALLHELGONA HELGEN!

Godkväll. Idag så har jag jobbat till klockan fem. Idag är ju många barn utklädda till spöken. Men inte ett enda spöke har varit på besök när jag har varit hemma. Det kanske är de som skulle få skrämselhicka om de ringde på dörren och jag hade lyft upp Lufsen i famnen och sagt buuu! Men jag har köpt hem karameller om det skulle behövas. Imorgon får jag främmande, men först ska jag göra en lite obehaglig undersökning. Men det är samtidigt tur att den finns så man inte bär omkring på cancer.
 
I helgen så är det ju allhelgona helgen. Det är så vackert på kyrkogårdarna runt omkring. Jag har ju kyrkogården runt knuten. Så jag behöver ju inte gå så långt. I helgen lägger jag ut lite bilder på mina älsklingar. Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0