VAD SEMESTERDAGARNA GÅR FORT!

Men egentligen så börjar min semester först imorgon. Det ska bli så roligt imorgon. Jag får min lön då, men jag ska hålla hårt i pengarna. På fredag så åker jag ju till Piteå över dagen. Det blir mysigt att gå och shoppa med ögonen.
Det blir väl att ta sig en fika och sedan så är det  ju ett måste att gå i småstaden och titta. Affärerna ska visst ha öppet till klockan nio imorgon kväll. Minns förra oktober, då jag och två arbetskollegor åkte gratis till Piteå med buss. Det var smockat med folk i affärerna. Man fick trängas inne i butikerna. Jag tänker inte gå på stan i morgon men affärerna passar ju på att sälja när folk har fått pengar. Ikväll så har jag städat och gjort fint här hemma. Jag har även börjat småpynta inför julen. Nu ska jag lägga mig framför tv:n. Ha det gott. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0