MÅR ILLA!

Hej därute. Idag har det varit snorhalt ute. Skulle ta på mig broddarna när jag skulle gå på affären. Hittade de inte. Var bergsäker på att jag hade lagt de på hatthyllan, men inte då. Efter att ha gått igenom garderoberna i hallen, med 2 katter som ville vara med så klart bestämde jag mig för att gå utan broddar. På väg till affären så slog det mig att jag hade lagt de i städskåpet av någon underlig anledning. Gick först en sväng på jobbet för att se om de fanns där. ( Är inte direkt roligt att kliva in på lokalen på ledig tid), men vad ska man göra. Som tur var så hade de sandat bra. Gick ändå som en stel gumma på 90 år med värk i kroppen. Inget ont om 90 åringar. Köpte en gång ett gratulationskort till pappa. Då var det en dam i övre medelåldern. Måste ha varit kring 90, som hade sitt ena ben i högklackat upp längs en stolpe. Såg väldigt komiskt ut förresten.
 
Nåväl, väl hemma så började jag riva ut innehållet i städskåpet, och mycket riktigt, där fanns de. Puh, vad skönt tänkte jag. Idag har jag mått illa nästan hela dagen och gör det fortfarande i skrivande stund. Men jag försöker trycka i mig lite pizza så att jag ska slippa lägga en. Hoppas att ni andra är friska och mår bra. Ha det gott. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0