LITE BILDER!

Lite vid i halsen kanske, men det spelar ingen roll. Ska sy den lite mindre u-ringad.
Min favoritbild på Lufsen.
Lady luktar på blommorna.
I helgen så ska jag nog skriva ner lite fler trevliga minnen som jag har. Om sanningen ska fram så skulle jag vilja skriva en mer detaljerad bok om minnen som jag har upplevt. Det som är skojigt när man börjar skriva är att man återupplever allt roligt på nytt. Tur att jag har bra långtidsminne så att det finns något att fylla min bok med. Men jag ska bara ha boken för mig själv. Det kan vara skönt att gå tillbaka och läsa längre fram.
 
Ikväll så har jag städat lite, och sett på TV. Nu så ska jag snart lägga mig. Skönt att veta att jag är ledig 3 dagar.
hoppas att vädret inte är alltför kallt. Det är tvära kast i temperaturen. Ena dagen så är det minus 9 och dagen
efter så är det 0. Ha en trevlig kväll. See you!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0