Kattfritt!

Hej där ute. Mina katter är hos mina föräldrar i deras sommarstuga. Vad skönt de mår. Jag följde med och var i deras stuga till klockan halv åtta på kvällen. När vi kom ut med katterna så hade Lady som annars brukar ge ifrån sig ett försiktigt jamande, jamat lika grovt och högt som Lufsen brukar låta när han ska gå ut. Lufsen tittade mycket förvånad på sin annars så tystlåtna syster. När jag skulle göra fint i min husvagn så upptäckte jag mycket mögel där ett armstöd på ena soffan hade suttit. Jag tvättade bort det, men det är ju inte så snyggt. Men det viktigaste är ju att man kan sova i husvagnen och att möglet inte sprider sig. Det vore jättetråkigt om jag måste göra mig av med husvagnen. Vädret ute är varmt och jag jobbar halv fyra till halv tio ikväll. Hoppas att ni har det bra. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0