Katterna hemma igen!

Hej därute. Har varit bortrest över helgen. Har promenerat och promenerat och ätit god mat. Köpte mig 2 nya sommarskor för 300 kronor. 34:ans storlek. De är jättefina, och jag känner mig äntligen fräsch för sommaren. Om 3 veckor så har jag semester. Jippi!. Är inte i stugan första veckan, men till midsommarafton så ska jag ligga och sova i min husvagn. Härligt. När katterna kom hem så skrek Lufsen och lät som en hund, han hade legat och sovit med Lady i tvättkorgen. Jag pratade med mamma i telefon. När jag hade pratat klart, ( trodde att Lufsen sov jättedjupt), så hoppade han upp i sängen och skällde på mig. Han trodde nog att jag skulle överge honom. Sedan så lade han sig i mitt knä framför datorn och spann. Gissar vem som kommer att sova i soffan bredvid mig i natt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Dom är så söta ihop och jag gillar verkligen att stora Lufsen ofta (?) söker skydd hos syrran Lady. ♥♥♥♥ *kram*

2013-05-28 @ 12:02:16
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0