UNDERBAR DAG!

Hej därute. Var ju i Piteå igår. Vackert väder och glada och trevliga människor överallt. Vi började med att gå och ta en fika på stans bageri. Sedan så gick vi i lite affärer. På vägen hem så åkte vi förbi Röda Korset och då fick jag syn på en snygg kökslampa. Så den slog jag till med och köpte. När vi kom på Storheden så storhandlade jag. Hela bilen var full med matvaror. På väg upp till lägenheten så fick jag ett skrattanfall. Det blev ett helt hav av påsar. Det tog många minuter att stänga igen hissdörren, och få ut alla varor. Nu är jag ganska hängig och förkyld så jag ska hålla mig inne idag och bara ta det lugnt. Hoppas att er dag också blir bra. Imorgon så ska jag göra paté. Ha det gott. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0