TREVLIG DAG IGÅR!

Hej. Mina föräldrar var förbi igår. Då bjöd jag de först på marängtårta med vispad grädde och drottningsylt emellan.
Sedan så bad jag de stanna och äta fläskfile´och krämig potatisgratäng till. Det gjorde de. Vi var även ut på en promenad för att gå ner grädden till tårtan. Jo just det, glömde ju att skriva att jag som garnering till tårtan hade satt skivade bananer och blåbär. Det blev supergott. Ibland så känner man för att ha en dag då man frossar. Igår kväll satt jag och tittade på slutspelet i ishockey. Under sista halvtimmen så måste jag ha somnat till, för jag missade ett mål. Sedan så såg jag hur Luleå Hockey drämde till med att göra 4 mål totalt. Bättre avslutning på dagen kan man inte få det. Det är vackert väder ute, och Lufsen signalerar att han vill gå ut. Ha en bra dag, see you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0