SOVMORGON!

Hej därute. Vaknade första gången vid halv fyra av att Lufsen väckte mig och ville ha mat. Skyndade mig upp och gav honom och Lady mat, för att sedan snabbt krypa ner i sängen igen. Vaknade sedan vid halv sju. Låg och drog mig och bestämde mig senare för att stiga upp. Har bryggt mig en kanna te. Frisyren ser ut som gruppen Noice såg ut på 80-talet, så då kan ni ju tänka ut själv hur jag ser ut i håret. Strålande vackert väder. Tänker ge mig i kast med att sy på en tavla som jag brukar kalla " Café for you" tavlan. Den heter i själva verket europeiskt café. Nåväl, nu ska jag skynda mig att dricka upp mitt te, sedan så ska jag sy och dammsuga. Det blir ju mycket sådant när man har två mellanlånghåriga katter. Ska nog ut på en promenad också i det här vackra vädret. Sedan så ska jag ta bussen till Luleå och gå och se en film som heter "Bäst Före". Har inte varit på Filmstaden i Luleå sedan 90-talet.
Hoppas att ni alla får en solig och varm dag. Åh, så härligt med semester fanns ju en låt som hette, jag får sjunga den nu. Jag trivs så bra i min nya grupp, och det är jätteviktigt för att man ska må bra. Kram, kram, See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0