SLUT PÅ SEMESTERN!

Igår var jag bjuden på middag hos en vän och där åt jag jättegod påskbuffé, det blev en trevlig gemenskap och många goda skratt. Idag har jag haft främmande av mina föräldrar, jag bjöd de på hemgravad lax och annat gott.
Ikväll så åkte vi iväg till affären och skulle köpa ljus, då hade de inte de jag ville ha. Vi körde då till andra butiker. Till sist hittade vi en affär som sålde ljusen som jag ville ha. När vi kom hem, så tappade jag ljusen i golvet och då knäcktes alla av. Det var ju inte så kul. Så nu får jag ta och köpa nya igen. Idag så såg jag matchen mellan Färjestad och Luleå. Luleå vann igen. Det var roligt. Hoppas att ni har haft en trevlig påsk. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0