AKUT ANALSÄCKSKSINFLAMMATION!

Hej därute. Klockan halv elva idag så kom jag in med Lufsen till veterinären. Det hade gått relativt bra att låta honom fasta. När jag kom dit, så konstaterades det att han hade akut analsäcksinflammation. De skickade då upp honom direkt på operation, gav honom en lugnande spruta och spolade igenom hans säckar. Det upptäcktes också att den ena säcken var större än den andra och att det kom lite var ut när hon klämde. Om några månader så tänker jag åka dit igen så att de får kolla upp de. Blir det samma procedur så får det väl bli så. Veterinären tyckte att om det inte blir bättre, så är det lika bra att operera bort de helt. Idag så har han raglat lite och mest velat vara ifred-. Men när jag hade köpt hem en dvd med inbyggd videobandspelare, blev nyfikenheten för stor. Han har god aptit igen lilla gubben.Nu är han slut och det är jag med fast klockan är 20. Ha det bra. See you.

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Tack Annika för att du hörde av dig. Det är ju inte roligt att ha sin älskling lite påverkad. Hoppas att det inte händer något mera med Lufsen och att han slipper opereras, men hellre operation än att göra om detta, om o om igen. Trevlig helg o pussa Lady o Lufsen. *kram*

2013-03-02 @ 10:35:28
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0