SUMMERING AV SOMMARSEMESTERN SÅ HÄR LÅNGT!

Hej därute. Nu var det länge sedan som jag skrev i min blogg. Men jag har haft mycket att göra. Här kommer en summering av vad jag gjort så här långt under min semester.
 
Jag inledde min första semestervecka med att vara i Umeå. Det blev mycket promenader och det är så vackert där nere, och även fast jag bodde mitt i stan så kunde man få naturupplevelser. Jag åt på restaurang många dagar.
Bland annat entrecoté  som jag inte har ätit på flera år. Det var soligt och varmt. Här kommer lite bilder:
 
Man kan inte tro att det bara är någon kilometer från Umeå city. Visst är det vackert.
 
När jag kom hem från Umeå så åkte jag ut till husvagnen. Där firade jag midsommar. Sedan så var jag på Öjeby marknad igår. Och där åt jag halstrad strömming, hamburgare, våfflor, glass och godis. Jag handlade även lite där. Ha det gott. See you.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0