TREVLIG LÖRDAG!

Hej därute. Solen skiner och allt känns roligt. Ska gå på gudstjänst idag. Sedan ska jag göra ett allvarligt ryck, och sy på min tavla. Igår så hade jag främmande och Lufsen som annars brukar vara reserverad och gå undan, kom och lade sig så att alla kunde smeka honom. Lady låg i sovrummet. Maten blev lyckad. Jag hade gjort fläskfilégryta, med ris till och sallad. Gästerna kom på förmiddagen och åkte på kvällen. Så resten av kvällen låg Lufsen nedanför mina fötter och sov helt utslagen. Ha det gott. See you!
Trött men lycklig.
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Det händer mycket omkring dig nu, så roligt! :)

Det är så roligt att det blev just Lady & Lufsen som du köpte, för dom umgicks ju mkt som kattungar också. Lady är nog lite tuffare än Lufsen (eller har jag fel?) så det passar ju väldigt bra att hon kan hjälpa till och försvara/skydda honom. :)

Stor kram till dig o många pussar till dina fina katter. *kram*

2013-07-22 @ 18:45:45
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0