TANDLÄKARBESÖK!

Hej. Idag regnar det. Ringde till tandläkaren igår och frågade varför de inte hade dragit någon tandförsäkring sedan sista april. Fick då veta att den gått ut. Måste därför gå till tandläkaren och göra en undersökning för att kolla hur mina tänder ser ut. Usch, jag är tandläkarrädd. Sedan har jag upptäckt en spricka på ena framtanden. Hoppas att hon inte behöver göra så mycket åt den. Jag försöker vara noga med min tandvård. Igår var jag hos en gammal klasskompis i Luleå. Vi grillade och hade det trevligt. Efter att vi suttit inne en lång stund så gick vi ner till kvartersgården där vi gick första klass. Det blev en nostalgitripp. Nej, nu ska jag gå och borsta mina tänder, så att de ser bra ut när jag ska till tandläkaren om en stund. Usch! See you.

Kommentarer
Postat av: Tony

Lycka till hos tandläkarn! :) Kram!

2013-07-31 @ 03:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0