SEMESTERN SLUT!

Varför ska allt som är trevligt och roligt ta slut så fort. Innan jag sammanfattar vad jag har gjort de senaste 2 veckorna så ska jag berätta om vad den verklighetsbaserade boken handlar om. Den handlar om en pastorsfamilj i USA som för några år sedan fick sin pojke sjuk i brusten blindtarm. Han fick bukhinneinflammation. Det tog några dagar innan läkarna tog det på allvar. Medan han låg på operationsbordet så lämnade han sin kropp. Han såg sin pappa sitta inne i ett rum och be för sig själv och att mamman satt och pratade i telefonen i ett annat rum. Ingen av föräldrarna hade berättat för pojken efter operationen vad de gjorde då. Det var först senare som pojken började beskriva att han hade varit i himlen. Pojken var bara 3 och ett halvt år ungefär. Han berättade eftersom att han träffat avlidna släktingar och även hans lillasyster som dött i mammans mage när den bara var 2 månader.
 
Det kan vara en tröstens bok för den som har svårt att tro på Gud. Jag tycker att alla ska läsa den. I övrigt så åkte jag, mina föräldrar och min moster och morbror till Storforsen förra söndagen. Det var för det mesta vackert väder.
Vi gick hela vägen från början ända fram till hotellet. Måste ju erkänna att det har blivit mycket glass och godsaker under semestern. Jag har haft det jätteskönt och imorgon är det sista dagen av ledigheten för den här sommaren.
Avslutar med lite bilder av Lufsen och Lady i mina föräldrars stuga. De har fått leka mycket i naturen. See you.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Låter som om du har haft en bra semester och har hunnit med en hel del. :)

Kan du inte lägga upp några bilder på Lady o Lufsen i FB-gruppen jag skapade? Tycker det är så kul att få se bilder på avkommor! :) Sköt om dig och pussa katterna. *kram*

2013-07-14 @ 22:59:19
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0