LUFSEN ÄR RÄDD FÖR MIG!

Hej därute. Nu har jag jobbat min första dag och den gick riktigt bra. Men jag höll på att försova mig. Vädret har varit blandat när jag har jobbat. På lunchen gick jag och köpte mig en mjukglass. Och oj så god den var. Med saltlakritsströssel på. Det är mumma för figuren. Men ibland unnar jag mig. Men jag måste dra ner på sockret så att jag inte måste börja ta insulin. Man kan inte äta sött varje dag, men är man en gottegris så är man. Har äntligen lyckats ladda ner en app på mobilen där man kan spela spel gratis i mobilen.
 
Lady har varit hård i magen hela dagen. Så när jag kom hem från jobbet så började jag med att duscha av henne nertill, under ett högt jamande och protesterande. Lufsen stod på andra sidan dörren och var intresserad av vad som hände. De är verkligen rädda om varandra och trivs ihop. Sedan tog jag itu med Lufsens kamning. Han hade någon tova ner mot benet. Då fräste han och gormade. Men jag såg till att hålla honom så att han insåg att det var jag som bestämde. Sedan blev han rädd, lillgubben. Men nu verkar han ha förlåtit mig. Han sitter här bredvid datorn och tittar ut på grannens hund i porten bredvid. När han är ute brukar Lufsen borsta upp sig. Ska inte skrämma upp Lufsen mer idag, så jag har sopat istället för dammsugit nu ikväll. Ha det gott. See you!
Best friends
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0