FREDAG!

 
Hej därute. Idag så kom en bok i brevlådan som jag redan har läst ut. Jag läste ut den på bara nåra timmar. Det var en intressant bok och verklighetsbaserad. Jättevarmt ute, men det är ju sommar så jag har klänning på mig. Ska strax gå över till en kompis som jag känt i över 20 år och ta fika med mig. Han är förtjust i pizzabullar. Imorgon så åker jag ut till stugan igen. Det ska bli skönt. på söndag så åker jag till Storforsen. Har inte varit där på några år, så det kommer säkert att bli trevligt. Imorgon så får jag träffa mina busiga och mysiga katter. Avslutar med en härlig sommarbild. Sköt om varandra och er själva. See you.
 
Härliga bilder från Umeå.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser jättemysigt ut!! vad är det för bok du läst? gillar verklighetsbaserade böcker så jag tar gärna emot tips!!! ha det så bra och kram

2013-07-10 @ 14:16:15
Postat av: catrin

oj glömde skriva mitt namn.. det är jag som skrev förra inlägget :)

2013-07-10 @ 14:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0