STÄDNING OCH PALTKOKNING!

Hej därute. Idag ska jag koka palt och fortsätta att städa bort julen. Jag sprang upp och ner i källaren igår
 för att slänga ner grejer  och sedan så passade jag på att städa ur mina garderober så jag fick lite ordning. Idag när jag hade tagit fram stora skålen som jag använder när jag ska koka palt så upptäckte jag att Lufsen hade lagt sig i skålen.
Måste ta och diska ur den innan jag börjar göra paltsmeten. Sedan så ska jag sy igen på min tavla som heter europesiskt cafe´, den blir fin när den blir klar. Hoppas att ni alla får det bra och har fint väder där ni är. See you.
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Sådär gör Dolce oxå och gärna. ;)

Men du.... varför ska du inte ställa ut katterna något mera? För att få ställa ut behöver du inte vara med i SÄSK men däremot måste du vara medlem i en kattklubb. Det blir lite utställningar för mig i år, bara Umeå och så Finland i sommar. Men jag ställer nog ut dom vanliga utställningarna år 2014. :) *kram*

2013-01-08 @ 16:16:23
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Agneta

Haha, typiskt katter!

2013-01-10 @ 19:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0