STÄDAR UT JULEN!

Hej därute. Har börjat så smått att plocka ner sakerna från julen. Ska ta och sätta upp de nya gardinerna. Var på coop idag och då hittade jag billiga långkalsonger för 75 kronor och självklart så köpte jag de. Jag kan inte ställa ut mina katter något mer,så jag har bestämt mig för att inte vara med i SÄSK och betala avgift. Det har varit en underbar dag ute, med vackert väder . Nu när klockan är 15:48 så ser man fortfarande av dagen. Har sytt på min tavla idag. Ha det gott allihop. Så kanske jag skriver imorgon. See you.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Jag gick med i Norrskenskatten i år, det är tveksamt om jag kommer att ställa ut min yngsta katt nåt mer, men kanske kan jag delta i annat. Och OM jag ställer ut så slipper jag i alla fall betala klubbavgiften också då, det är ju dyrt nog som det är att anmäla.

Rasklubb är inte jag heller med i.

2013-01-10 @ 19:41:55
Postat av: Pia

Men Annika, inte kan du väl hänga upp långkalsånger för fönstrena hihi...

2013-01-18 @ 20:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0