LUFSEN ÄR ODYGDIG!

Hej därute. I morse när jag åt frukost och gav mat till katterna så försökte Lufsen som vanligt att äta upp maten för Lady, men då satte jag mig ner på golvet i hallen så att Lady kunde äta upp all mat. Vilket hon också gjorde. Strax efter att Lady gått iväg så flög Lufsen på henne. Han är den som vill bestämma.Och han är väldigt svartsjuk av sig.
Idag ska jag jag göra mycket och även gå ut en promenad, det ska bli skönt. Lufsen pep och jamade och ville ut för en halvtimme sedan, men han tröttnade när han inte fick som han ville. Nu ligger han bredvid mig i docksängen.
 
Maten som jag hade gjort igår blev mycket lyckad. Det räckte till många portioner. Idag ska jag storhandla till katterna.Nu närmar det sig måndag men det känns roligt att börja jobba igen. Jag har inte varit hemma så här länge sedan jag opererades för sex år sedan. Men nu är det bara att sparka igång och som jag sa så blir det kul.
Det ska bli skönt att träffa jobbarkompisar och de man sköter om. Avslutar med att visa bild på maten som jag gjorde igår samt en rolig bild av Lufsen igår. Tur att man har kamera. Ha en bra fredag. See you.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0