BÄTTRE OCH BÄTTRE DAG FÖR DAG!

Hej därute. Jag är lite bättre idag. Jag har ett knep hur jag ska bli frisk fortare. Jag beställde i veckan en skiva med Sickan Carlsson. Hon låter alltid så klämkäck när hon sjunger. Bland annat så finns en sång med på skivan som heter glittrande glad. Jag tror att om man gör saker som är mysigt och samtidigt tar det lugnt så blir man fortare frisk. Har legat och tittat på Hamilton 2 tidigare i veckan. Tyvärr så var ju Peter Eggers inte med så mycket i filmen som jag hade hoppats. Men det är ju bra det lilla som är. I början av filmen finns en katt med som heter Gorbatjov.
 
Det var in väldigt många på min blogg igår och jag har fått många uppmuntrande krya på dig hälsningar på bloggen. Det känns roligt. Och det är roligt att så många är intresserade av att läsa det jag skriver, att det fängslar.
Senare idag så ska jag äta lite gott. Det är ju iallafall lördag och jag har ju fått tillbaka aptiten.Sen vilar jag mycket.
Lady mådde inte så bra i magen igår kväll, eller snarare inatt. Gumman som är så snäll annars gormade på mig och det är ju förståeligt. När jag skulle tvätta bort smutsen så ömsom slickade hon min hand, ömsom bet. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0