ÅRETS FÖRSTA DAG!

Hej därute. Idag så snöar det ute, Lufsen var så söt igår när han låg och tittade ut igenom fönstret när de smällde fyrverkerier. Lady låg först oberörd på klösträdet som vanligt, men när de sköt närmare huset så satte hon sig i vardagsrummet. Idag så tänkte jag sy, sedan så ska Lufsen få vara inne idag i detta snöoväder. Tänk, nu är vi på väg mot sommar. Det är bara att suga på karamellen, för på midsommarafton vänder det ju och går mot mörkare.
Men det är många trevliga månader kvar innan dess. Jag tycker att det är mysigt när det börjar att bli mars och april.
Jag vet inte om påsken är sen i år, men det får vi ju se. Barnen har ju först sportlov, och vi får ju inte glömma semlorna. När jag var barn så åt jag hembakta semlor men då utan mandelmassa, det var alldeles för sött tyckte jag. Igår så var jag och tittade på fyrverkerierna i stan och sedan så var jag ju bjuden på middag. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0