TEKOPPEN!

Hej därute. Vet ni vad jag nyss har gjort, jag har varit till kiosken inne i stan och köpt mig lite godis och ostbågar. Mums. Jag håller ju på att sy på min tavla och då behöver jag extra energi. Det var väldigt lugnt på stan. På vägen tillbaka slog dig mig att man borde öppna ett fik i stan som heter tekoppen. Och så skulle man sälja mackor och bakelser. Sedan skulle man ha skäliga priser och göra det mysigt så att människor ville komma och fika där.
Naturligtvis är det ju bara en dröm, jag har ju fast jobb. Men om tiderna hade bättre så skulle man ha provat. Jag ser redan framför mig hur det skulle se ut på det där fiket. Drömma kan man alltid göra, det skadar ingen. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0