PINSAMT!

PINSAMT! Slutade halv ett idag. När jag senare gick in till sta´n och handlade så hade jag med mig en ryggsäck och två tygpåsar från Coop. När jag hade handlat färdigt och skulle ner för snöhögen som Bodenbo så fint har skottat upp, så blev jag baktung. For bakåt och hamnade med ryggsäcken på ryggen i snön. De två tygkassarna höll jag i händerna. Medan jag låg där några sekunder och sprattlade som en skalbagge på rygg, tittade jag mig snabbt omkring så att ingen kunde se mig. Fattades bara att jag hade haft på mig mammeluckor som hade synts tydligt och klart. Som tur var så var det ingen som såg mig, och då försökte jag ta spjärn med ena handen. Men handleden gav vika. Då lyckades jag på något sätt gunga mig och häva mig upp i upprätt ställning. Genvägar är ju alltid senvägar sägs det ju. Det stämde verkligen i mitt fall.Går nog runt snöhögen hädanefter istället för att gena.
Imorgon så är jag ledig. Längtar verkligen till sommaren och blindingar, brämsar , mygg och våra flitiga getingar.
Avslutar med en bild från i somras .Ha det gott. See you.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Ja, det är ju inte så roligt ramla omkull, det dummaste är nog att man snabbt som attan vill upp igen, man struntar i om man ev har gjort illa sig, bara ingen ser... Hoppas du inte gjorde illa dig när du föll.

Skönt med ledig dag och att kunna återhämta sig på.

Så fin sommarbild, jag önskar verkligen att sommaren kommer snabbt i år! :) *kram*

2013-02-19 @ 16:00:45
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0