LADY DE LUX!

Hej därute. Det är svinkallt ute. Men jag har det mysigt här hemma. Tänkte först gå på gudstjänst men ångrade mig sedan. Jag håller på att sy på min tavla istället. Katterna har busat med mitt måttband, alltså det spelar ingen roll hur dyra kattleksaker som man köper. Nyss låg Lufsen i mitt knä. Han var ute en sväng på morgonen men ville komma in efter en liten stund. Imorgon så ska jag äntligen klippa mig. Så jag ser vårdad ut när jag går till jobbet på tisdag. Jag bara njuter av att vara hemma. Tyvärr så får jag ont i mitt högra öga en stund efter att jag har börjat sy.
Jag har ett brytningsfel på högra ögat och det blir lätt överansträngt. Igår till middag så åt jag kotletter med någon god sky till och skivad kiwi. Jag hade ju gjort fyllda avacado igår och det blev en över som jag ska äta idag. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0