JULFÖRBEREDELSER!

God afton i stugorna. Håller på med sista förberedelserna inför julafton. Imorgon så jobbar jag ju på eftermiddagen.
Men vi ska ha julklappsöppning på morgonen jag och mina föräldrar. Har nyss lagat en ris a la malta som blev suverän. Ikväll så ska jag och katterna äta lite räkor, och jag ska sitta uppe lite längre än vanligt. Jag har satt igång julgranen som har en massa tåg som kör runt och spelar samtidigt. Måste ju passa på nu när det är jul. Toppstjärnan samt en del renhorn till släden med tomten som ska åka runt har ju katterna gnagt bort tidigare år.
Så i år så är det bara en gran utan tomte med släde, men det får vara så.
 
Var in på coop och handlade idag. Det var smockat med folk ska jag säga. Trängsel. Men det hör ju till.
Sedan så var vi och fixade lite vidjor så att katterna får lite motion. Det uppskattades. Från mig och katterna till er alla.
EN RIKTIGT GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

ÖNSKAR DIG OCH DIN FAMILJ EN RIKTIG TREVLIG JULHELG.

2013-12-24 @ 07:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0