HJÄRNSKAKNING!

Hej därute. Fick en trist fortsättning på juldagsmorgonen då jag föll utanför min arbetsplats när jag skulle slänga sopor. Hade haft broddar när jag gick till andra hus på morgonen. Men sedan så skulle jag ha en vårdtagare inomhus, och då behöver man ju inte broddar. När jag var färdig så skulle jag gå med sopor till soprummet som fanns mitt framför mig. Är bara en bit att gå. Då flög jag och slog bakhuvudet med en hård duns. Blev liggandes i blötan en stund innan jag vågade sätta mig upp och ringa efter hjälp. Efter en kort stund kom två arbetskollegor
och hjälpte mig upp. Jag hade världens bula i bakhuvudet. De hjälpte mig in och ringde efter en ambulans.
 
När jag kom till sjukhuset så skickade läkaren mig till röntgen. Han sa att de inte alltid brukar göra det men han tyckte att jag var ett gränsfall. Efter en kort stund så fick jag reda på att jag hade fått en skallfraktur ,en spricka i bakhuvudet. Men han sa att det skulle läka ihop av sig själv. Sedan så sa han att jag hade fått en hjärnskakning.
Han sjukskrev mig en vecka. Igår kräktes jag hela dagen, men idag får jag behålla maten. Så nu får jag rehabilitera mig och ta det väldigt lugnt. Hoppas att ni andra har haft en trevlig jul. See you!

Kommentarer
Postat av: catrin

hej!
men usch stackars dig!!!det lät ju inge vidare! hoppas du kryar på dig snart!!! och gott slut och gott nytt år på dig!! kramar

2013-12-27 @ 13:42:59
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Nej men usch vad hemskt. Skönt dom tog bra hand om dig. Var rädd om dig och ta det lugnt!!! Stor kram från oss alla.

2013-12-27 @ 20:58:30
URL: http://ww.deltaskatter.nu
Postat av: Agneta

Men fy då, inget vidare. Krya på dig!

2013-12-28 @ 07:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0