FRÄMMANDE!

Hej därute. Idag har jag varit ledig efter att jag har jobbat helgen. Mina mostrar och morbröder var på fika hos mig och vi åt och drack gott. Jag fick några presenter. En te mugg som var jättefin samt te. En marsipangris, söt.
Sedan så fick jag tvål, dusch kräm samt en burk att förvara saker i. Det var som att fira julafton redan. Imorgon ska jag också ha främmande, sedan så jobbar jag kvällen. Jag jobbar fram till och med fredag. Sedan så är jag ledig ända fram till julafton. Då får jag förbereda inför julfirandet. Är det någon som har sett årets julkalender. Vad tycker ni om den? Jag tycker ändå att den går att se på. Nu ska jag snart gå och lägga mig. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0