ÄNTLIGEN TILLBAKA!

 
Så här blev klänningen och förklädet. Det känns skönt att den är färdig. Jag har fått hjälp med att ändra klänningen lite. Det har varit intressanta dagar i Umeå. Men nu känns det skönt att vara hemma hos mina katter igen. Förklädet kommer längre ner då jag har klänningen på mig, och så är klänningen mindre vid. Det är inte någon klänning som jag ska ha bland folk, utan bara här hemma. Igår så var jag hos frissan i Umeå. Det var skönt för jag behövde klippa mig. Så nu är jag snygg inför julen.
 
Resan ner gick bra. det var inte så mycket folk på bussen som jag hade väntat mig. Det har blåst lite grann och yrt snö, men det har ändå varit vackert väder från måndag till och med lördag. det har varit mycket spring på stan och handla julklappar, det är alltid lika roligt. Katterna tycker att det är skönt att jag är hemma.
 
När jag klev in genom dörren så luktade Lufsen misstänksamt på mig, men sedan så var han överlycklig när han kände igen mig. Lady var alltid lika trevlig som vanligt och jag kliade henne på magen.
 
Lägger ut lite fler bilder, ska bara meddela att katterna har haft sällskap hela veckan som jag har varit borta.
Hoppas att ni alla får en skön vecka. Nu börjar vardagslunket för mig igen. Ha det gott och var rädda om varandra. see you!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0