VILKEN HÄRLIG DAG!

Hej därute. Idag så har jag mycket att berätta. Först så var jag på gudstjänst och där träffade jag en vän som jag inte sett på många år, det var roligt. Sedan gick jag på coop och handlade. Då började det hända saker. Först så fick jag hjälpa en tant i permobil att få ner varor. Sedan när jag skulle gå till kyldisken så fastnade min Dramaten i en skylt, som de satt ut i butiken. PANG! Folk tittade lite generat bort, men jag som inte tycker att det är så farligt om jag gör bort mig plockade i lugn och ro ihop skylten och rätade upp både ställning och skylt. När jag kom hem så skulle jag börja laga lite färdigmat som jag kan ta fram ur frysen. När jag öppnar ena skåpet så rasar en påse med mandel ner med allt innehåll på golvet. Jag behöll mitt lugn och tänkte att innehållet var ändå för gammalt så det skulle ändå slängas. Sedan hände lite fler incidenter men som jag till slut bara kunde skratta åt. Men nu är jag trött och slut och skall ta en kopp te, och avnjuta min goda blåbärspaj som jag också har bakat idag. Lufsen sprang vettskrämd och gömde sig uppe på garderoben då jag började dammsuga. Ha det så gott ikväll. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0