SKÖN LEDIGHET!

Hej därute. Har plockat 4 liter blåbär i veckan. Det var så vackert väder och jag har till och med fått lite färg i ansiktet. Katterna kände igen mig när jag kom ut till mina föräldrars stuga. På söndag kväll så blev jag hämtad av mina föräldrar då jag hade slutat halv tio. Det var mysigt att åka bil i skymning. När vi kom fram så sprang Lufsen fram till mig och började puffa i mig och var så kärvänlig. Lady var också kelsjuk efter en stund. Båda katterna låg i min säng på natten. Dagen efter så gick vi och plockade blåbär. Satt sedan och rensade de. Efter en stund så fick vi främmande som satt många timmar. Vi åt middag först vid 8 på kvällen. Igår så bakade jag blåbärsmuffins. Sedan så fick jag främmande på kvällen av en gammal arbetskollega. Idag så börjar jag halv fyra. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0