HÖSTMARKNAD OCH BIO!

Hej därute. Idag så är jag bara hemma och tar det lugnt. Men i går och i fredags så hände det mycket. I fredags så lagade jag ju hål. Sedan gick jag på marknad. Där träffade jag några som jag känner. På kvällen så kände jag för att gå på bio ensam och se filmen " Hur många kramar finns det i världen". Den var jättebra. Men det var inte så mycket folk. Igår så var ju mina föräldrar med mig på marknaden. Vi köpte lotter av kattakuten. Då vann jag en bordslöpare samt en isbjörn. ( En nalle alltså) som var ganska stor. Sedan så åt jag souvas, det var också gott. När jag var i en monter som apoteket hade så fick jag en present. Det var en duschcreme som luktade jättegott. Jag skyndade att gå på apoteket och köpa en stor flaska av den varan, samt hudlotion i samma. Sedan så åt vi kycklingsallad och så bjöd jag på blåbärspaj med grädde till, det var gott. Senare på kvällen så gick jag och mamma på bio. Och såg filmen som jag såg i fredags. Idag är det sol, så man får väl ta en promenad senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0