SJUK IGEN!

Attjo! Hej därute. Har inte orkat skriva något igår för jag var liggandes hela dagen. Hög feber, värk i kroppen, rinnande ögon samt ont i halsen och nästäppa. (förkortat influensa). Blir hemma resten av veckan så jag får kurera mig. Blä, men känner mig lite piggare idag. Ska gå och lägga mig en stund till, sedan så ska jag titta på Glamour.
Katterna har legat sjuk bredvid mig. Nu vill Lufsen busa, så jag har gett honom en folieboll. Det roar honom i några minuter. Hoppas att ni alla har haft en skön påsk och haft det trevligt. Ha det bra. See you.

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Vad tråkigt att du är sjuk och att katterna också blivit sjuk. Hoppas ni alla kryar på er snabbt. *kram*

2013-04-04 @ 10:14:06
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0