ÄNTLIGEN!

Idag har jag äntligen fått Spotify att fungera igen. Jag ska lämna tillbaka boken som jag lånat på biblioteket idag. Den heter "November i mitt hjärta", och är en kärleksroman. Den var verkligen hjärtknipande, med ett lyckligt slut.
Jag brukar inte läsa sådana böcker i vanliga fall. Men den här läste jag igenom på två helgdagar. Men jag ska aldrig mer låna en sådan bok igen säger jag bara. Det väcker så mycket känslor som man förtränger i vanliga fall.
Idag så jobbar jag kväll. Jag ska möblera mitt vardagsrum på lördag. Då ska jag få hjälp, för det blir för tungt att skjuta bokhyllan och vitrinskåpet själv. Får se hur det går för Luleå Hockey ikväll. Jag missar de två närmaste matcherna för jag jobbar kväll båda gångerna. Det känns som att Skellefteå kommer att vinna. Men de har ju å andra sidan inte vunnit SM guld sedan 70 talet tror jag. Så det kan ju få vara deras tur nu.
 
När jag jobbade i söndags , så mötte jag en gammal man med rullator. Han bar både en mössa med Luleå Hockeys märke, samt deras halsduk. Så det märktes vem han hejade på. Idag är det soligt ute och katterna har fått vara ute på balkongen en stund. Åh, vad roligt att kunna lyssna på vilken musik man vill igen. Hoppas att ni alla får en trevlig dag. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0