NU ÄR KVÄLLEN HÄR!

Nu har lugnet lagt sig där jag bor. Det kör nästan inte några bilar nu. Mörkret har lagt sig och jag har lagt katternas sovkorg i vardagsrummet och stängt dörren. Få se om katterna låter bli att krafrsa på dörren i natt. Satt och löste lite korsord och då låg Lufsen bredvid mig som en hund. Jag har busat med honom mycket ikväll. Lady har legat och sovit på klätterställningen. Tidigare idag så låg de båda två i sängen. Det var mysigt.
 
Idag hade vi personalmöte. Då hade jag med mig blåbärsmuffins, det var uppskattat må ni tro. En annan jobbarkompis hade också med sig fikabröd. Nu ska jag lägga mig för ikväll. Känner mig trött. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0