MULEN DAG!

Hej därute. Idag har det varit en mulen dag med mycket kyla. Lady och Lufsen har busat och jag gav de lite godis idag när jag kom hem från jobbet. Klockan är 20 över 8 och det börjar redan vara ordentligt mörkt ute.
 
Skönt att veta att man kan krypa ner under ett varmt täcke och ligga och se på TV innan man somnar. Det är nog
många som tycker att det känns lite tungt nu när vi går mot höst och vinter. Men det finns inte så mycket att göra annat än hänga med. Jag hade iallafall en skön sommar. I december blir det ju snö som lyser upp tillvaron.
 
Ikväll så har jag skrivit ett brev till en faster som bor i Stockholm. Jag gick en promenad till konsum och köpte frimärken. Om några månader så får man skicka julkort, det ska jag skicka många av i år. Hoppas att ni alla får en fortsatt trevlig kväll. Imorgon så slutar jag klockan 12. Sedan är jag ledig två dagar. Skönt. See you.
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Tänk att dom har varit så här små, lite svårt att tänka sig när man ser stora fina Lufsen nu för tiden. :)

Kul att filmen var bra, är lite sugen på att gå o se den. *kram*

2012-09-11 @ 09:09:10
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0