MINNEN!

Hej därute i dimman. Mina föräldrar kommer snart och då ska vi åka till Haparanda, det blir trevligt. Solen börjar titta fram lite grann. Det har varit mycket dimma på mornarna denna vecka, men det är ju höst nu. Getingarna har börjat bli mer och mer desperat på jakt efter föda, och aggresiva. Jag har suttit och tittat på lite filmer som jag och mitt ex hade spelat in. Man fylls av minnen, men samtidigt så är det skönt att vi inte är tillsammans mer. Nu lever jag ensam med mina katter och njuter av att få göra som jag vill. Känner jag för att låta sängen stå obäddad en dag så gör jag det. Oftast så har jag bortstädat. Nu kommer mina föräldrar så jag måste sluta. Ha en bra dag. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0