LUFSEN SOV OCH VÄCKTE MIG HALV FEM FÖRST!

Hej därute. Lufsen har sovit hela natten, och jag hade dörren till sovrummet öppen. Jag hade gett honom ett rejält mål mat innan han skulle lägga sig.Han var mätt och belåten. Gick och lade mig vid 22 och sov sedan tills han väckte mig halv fem. Det är som att ta hand om ett barn när jag har Lufsen, men jag älskar honom så otroligt mycket. Ibland kan man bli trött och arg på honon men det går ju över. Så ni som läste inlägget som togs bort behöver inte vara oroliga.I skrivande stund håller Lady på att leka med duschdraperiet i toaletten. Lufsen sprang genast dit. Lufsen har mycket tovor just nu, men jag kammar honom varje morgon, och försöker lösa upp de med fingrarna. Jag har busat mycket med honom nu på morgonen. Sedan så försöker jag sy lite grann på min tavla.
 
Igår kväll stekte jag ju hel kotlettrad. Det blev gott. Just nu hör jag hur de skjuter med ammunition. Boden är ju en militärstad. Katterna verkar vara lite rädda. det låter som att de skjuter med k-pistar. Huuvva. Tur att det är på låtsas.I morse åt jag en riktig hotellfrukost med gröt, ägg och annat gott. Mätt blev jag. Det är soligt ute idag, så då går det lätt att jobba på kvällen.Hoppas att ni alla får en fortsatt trevlig dag. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0