LITE BILDER FRÅN PERSONALFESTEN SAMT MIN PAJ!

Hej därute. Idag var jag på gudstjänst i svenska kyrkan. Jag tog nattvard. Det var många som var där. Det var en bra predikan. När jag skulle ta nattvarden så var det alkohol i den. Jag kände en halvtimme efteråt att jag fick lite tungt med andningen, men det var ju ändå så pass lite, så det gjorde ingenting. det har varit skönt att vara ledig idag, hela helgen har varit skön faktiskt. Mina föräldrar var upp en sväng  i min lägenhet, sedan så har jag bakat en skink och broccolipaj. Idag har jag även träffat min nya granne som bor dörr i dörr. Hon verkar vara trevlig. Jag lägger ut lite bilder från festen. Tyvärr så fotade jag inte 60 åringen, det gjorde däremot andra så jag hoppas att ni som läser inte blir besvikna. Om jag ids så tänker jag baka en blåbärsåaj och lägga ett marängtäcke över. Till det tänkte jag äta grädde, med vaniljsocker. Ha det så bra där ute. Kram från mig. See you. OBS! Jag tänker lägga ut bilder på de båda pajerna i morgondagens blogginlägg istället.





 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Aha de e där dom delar ut gratis sprit, har faktiskt hört att de finns ett ställe dom gör de på hihi:)

2012-09-02 @ 20:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0