LEDIG!

 
Äntligen så är jag ledig. Dimman ligger som ett tjockt täcke över sta´n. Då kurar jag bara ihop mig i min filt och dricker ett gott, varmt te och ser på någon bra film. Får främmande senare idag. Har upptäckt hur skönt det är att leva ensam, med bara två katter. Kanske att jag tittar i en receptbok senare idag, det är en bok med recept på grytor. Jag har fått sova inatt, det var skönt och välbehövligt. I eftermiddag så ska jag göra kotlettrad i ugnen.
 
Jag har kommit på varför lufsen alltid är så hungrig. Jag ger de för lite mat helt enkelt. Jag ska se till så att de får i sig 400 g blötfoder varje dag. Jag tror att de kan börja äta stadigare foder. Kanske att han blir lugnare på natten då.
Jag ska koka fisk ocjh ge åt de idag, så att de får lite variation i kosten, och inte bara fabriksproducerat. Hoppas att ni alla får en skön och trevlig dag. Det ska då jag ha iallafall. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0