HYPNOTISÖREN!

Hej därute. Igårkväll gick ju min mamma och jag på bio och såg Lasse Hallströms film och den var faktiskt riktigt bra. När filmen var slut började en del spontant att applådera. En del scener var inspelad här i norrbotten. Det var en riktigt bra film. Det hade kommit mycket folk för att se den. Jag hörde hur människor stod och pratade om den efteråt om vad de tyckte. Det var ju juletid i filmen, det tyckte jag om som är en älskare av julhögtider. I eftermiddag när jag kommer hem från jobbet så ska jag fota muggen och toaborsthållaren så ni får se. See you.

Kommentarer
Postat av: catrin

halloj!
vi var och såg filmen igår söndag! och visst var den bra!! och så fick man ju hoppa till där vid ett tillfälle!! Huuu!!! bra skådesplare var det ju också!!

2012-10-01 @ 07:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0