FÖRÄNDRING I MITT LIV!

Hej därute. Idag så är det vackert väder ute, och jag är ledig. Tänkte gå en långpromenad sedan. Hoppas att man inte blir stungen av någon geting. Men och andra sidan så kan man inte sluta vara ute, de måste ju få finnas.
Jag tänker göra lite ändringar i mitt liv som gör det ännu härligare att leva. tänker bland annat ändra på kosthållningen och sluta med socker helt. Om man verkligen vill så går det. Sedan så ska jag äta mer grönsaker och fisk. De enda grönsakerna som jag har svårt att få ner är morötter. Sedan så ska jag börja äta mer frukt.
Jag ska försöka att gå mer på fritiden, särskilt om det är så här fint väder ute. Man måste koncentrera sig på sina mål, det är ju iallafall en början. Tänkte avsluta med bilder på kuddarna och kuddöverdragen från IKEA. See you.
 
 
Det var inte tänkt att Lady skulle vara med, men hon hoppade upp precis när jag skulle fota, men så är hon ju också en linslus lilla gumman som inte är riktigt bra i magen.
 
Det blev ett påslakan och örngott i samma också, jag tyckte att det blev snyggt.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Agneta

Hihi, typiskt katter att se till att komma med på bild! :)

2012-09-26 @ 21:28:36
URL: http://mesthunden.wordpress.com
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Vad duktig du är, jag skulle också behöva göra en sån förändring men just nu orkar jag inte, så det får bli längre fram.

Ha ha, så Lady är en liten linslus? ;) Jättefina kuddar o sängkläder du har köpt! :) *kram*

2012-09-27 @ 12:30:32
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0