BLÅBÄRSMUFFINS!

Hej därute. Idag är jag i baktagen:Har jobbat till 12. Sedan när jag kom hem gick jag till min närbutik och trodde att jag kommit ihåg allt. Hmm, när jag kom hem hade jag glömt formar till muffisen så jag gick till sta´n. Då gjorde jag även bort att köpa godiset till bion imorgon. Köpte även en påse som jag ska ha ikväll. Sedan köpte jag ett gott the som jag hade slut, det blev ett hekto av det också. Jag ska städa sedan så ska jag bara mysa. Imorgon är det julafton om ni undrar, iallafall för mig. Hoppas att Rapport recenserar filmen ikväll. Då kanske de intervjuar någon av skådespelarna.Nu är jag ju ledig 3 dagar, det ska bli så skönt, hoppas att ni kommer att få en skön helg. Nu hör jag hur katterna galopperar och jagar varandra. Vi hörs nästa vecka, för imorgonkväll efter bion så åker jag ju ut till mamma och pappas stuga. på lördag skulle en moster bjuda på ostbricka. Mums säger jag bara. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0