ÄNTLIGEN PLI PÅ KATTEN!

Hej därute. Igår blev det fönsterputsning samt besök. Jag och en arbetskollega bestämde oss för att fara till en butik där jag inte varit förut. De sålde billiga saker. Men jag tyckte att det mest var skräp. Vi var även in i pingstkyrkans secondhandbutik. Det är en butik med många våningar. Där köpte jag en stor tavla med änglar på, samt sex dricksglas med katten Gustav på från Max. När jag städade Maxrestaurangerna för många år sedan, det var innan jag flyttade til Boden, så hade de glasen som present i barnboxar. Då blev det inga glas för mig.
 
Imorse visade jag min katt lufsen vem det är som bestämmer. Jag fick äntligen slut på hans sätt att försöka väcka mig mitt i natten och få mat. Nu kanske han äntligen slutar med sina olater så att man får sova nattetid. Ikväll börjar jag fem, och jobbar bara tre dagar, Det ska bli skönt. Hoppas att ni alla får en bra fredag. Pajen som jag hade gjort i onsdags blev lyckad och omtyckt, Serverade grädde till det. I helgen blir det inte något sött för mig. Hejdå.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0