60- ÅRSFESTEN!

Igår var jag på jobbet från 10 i sju på morgonen, fram till 12 på natten. Några av mina arbetskollegor och jag var på
vår lokal som vi har i hemtjänsten. Jag och två till hade dukat fint och så hade vi beställt mat från en restaurang.
Det var väldigt lugnt och stillsamt medan vi åt. Men efter ett tag blev det mycket skratt, sedan så hade vi lekar.
Mitt lag vann tyvärr inte. Flera av mina arbetskollegor var väldigt duktiga. Vi dansade och jag släppte också loss som de andra, märk väl så var jag ju spiknykter. Det var en del vikarier som har jobbat hos oss länge som också var inbjuden. Det var roligt att de också ville komma. Våra vikarier trivs i våran grupp säger de,och det är ju bra.
Efter några timmar så började fler och fler åka hem. Till slut så var det bara vi som hade hållit i festen samt 2 personer kvar. Vi städade undan, gick med sopor och sedan så började vi att gå hem. En del som vi mötte efter vägen hade tittat för djupt i flaskan, men de killarna gjorde oss ingenting, för vi var ju fler tjejer. Men ensam hade nog inte varit så bra. När jag kom hem så möttes jag av två hungriga och glada katter som mådde bra. Idag så ska jag och två arbetskollegor hälsa på hos födeldsedagsbarnet. Det blir första gången som jag hälsar på hos henne.
Nu ska jag sluta skriva för den här gången.Hoppas att ni alla får en skön och trevlig lördag. Nästa lördag har jag sett  Hamilton 2, Jippi. Ha det so gott. See you.

Kommentarer
Postat av: Pia

Fin klänning:)

2012-09-02 @ 20:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0