SUSHI OCH BUS!

Hej därute. Idag har det varit mulet ute hela dagen. Jag har jobbat full dag. När jag skulle hem så gick jag om affären och köpte mat. Bland annat avokado. Sedan så RÅKADE jag bara halka in på sushibaren och provade vegetarisk rulle. Den var god. Hypnotisören går extra länge nu på bio. Lufsen har petat bort flera av mina tangenter på datorn. Tur att man ser vilka bokstäver som kommer upp. Förra veckan hade jag inhandlat hörlurar. Var bara in 3 sekunder på toaletten, då hade den rackaren hunnit bita av sladden på tre ställen. Det är inte för inte som de beskrivs så nära en hund man kan komma. Men vad gör det. Jag älskar mina små gnagande busfrön. See you.
Sexy babe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0