Lady in action.

Hej därute. Igår när jag kom hem från jobbet så hade Lufsen varit dålig i magen. Han hade smetat runt i flera rum, stackarn. Det var bara till att ställa sig och skura. Inte bara golven utan även Lufsen. Jag ringde efter mina föräldrar som fick komma och hjälpa mig. Stackaren var alldeles förtvivlad när vi försökte få bort bakom rumpan. Till slut så fick jag bort allt, genom att klippa bort det sista som hade fastnat. Jag bjöd mamma och pappa på pizza som tack för hjälpen, sedan bjöd jag de på kärleksmums till kaffet hemma hos mig. Sen på kvällen så var han så tacksam mot mig. Han låg alldeles intill mig och nedanför mina ben och sedan låg han även vid mina fötter. Idag har jag varit en sväng på dollar store, och där hade de redan börjat lite med julsakerna. Jag köpte bland annat julpapper och juletiketter. Sedan köpte jag lite julklappar. Nästa helg åker jag nog in till Luleå en sväng för att se vad de har där. Det är mysigt att vara där och titta i affärer. Men allra mysigast är ju ändå vid jul, det kommer jag alltid tycka. Lady kröp in under en filt och ligger nu och trampar och spinner. De tycker nog att det är skönt att jag är hemma. Avslutar med att visa bilder på det jag köpte i Piteå förra veckan samt mysbilder. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0