ÄNTLIGEN SHOPPINGDAX!

Hej därute. Hoppas att ni har det bra. Nu på morgonen ska jag styra min kosa till Luleå. Där ska jag träffa min kära mor, sedan så ska vi gå i affärer. Ska se på lite julklappar till pappa redan nu. det ska bli roligt, Sedan så ska vi fika på något mysigt ställe. Just i detta nu så håller Lady på att städa i min garderob. Jag har förlagt mig på en tröja så jag måste leta igenom varje garderob. Träffade en jobbarkompis igår som tyckte att jag hade stylat mig fin, med ny vinterjacka och allt. Lufsen har kommit in till mig några gånger inatt och velat gosa och ha sällskap. Ha en bra fredag. Hoppas att den blir lika trevlig för er som den kommer att bli för mig. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0