TREVLIG DAG PÅ KINARESTAURANG!

Hej därute. Jag har haft en fantastiskt trevlig dag med en arbetskollega i Luleå. Först så var vi och gick en stund i Smedjan. När vi hade varit in på Kapp Ahl, så kom en kvinna fram och presenterade sig som reporter för Norrbottens Kuriren. Hon frågade om hon fick ta en bild på mig samt fick material till en artikel som ska publiceras i tidningen i morgon. Sedan så åt vi på Waldorf lunchbuffé. Det var gott och man blev mätt. Sedan så gick vi till några butiker och sedan for vi hem. Jag känner mig alldeles slut. Nu ska jag berätta för er vad jag menar ibland, när jag skriver om min änglatavla. Jag syr mycket räknade korsstygnstavlor. De ramas sedan in och hängs upp på väggen. Jag tänker här visa några av mina tavlor som jag gjort. (Inte misstag alltså). Sedan tänker jag visa lite mysbilder på Lufsen samt avsluta med att visa vad som kan hända om man sitter för mycket vid datorn. Ha det bra. See you.

Kommentarer
Postat av: catrin

oj va duktig du är Annica!! jättesnygga!!! :)

2012-11-22 @ 08:19:38
Postat av: catrin

oj då måste jag ju kika i kuriren! :)

2012-11-22 @ 08:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0